Arne Dahl

Länge har Beck och Wallander varit mina favoriter bland svenska kriminalserier men sen igår och idag har jag nog fan ändrat mig. Har sett Arne Dahls filmer (han skrev böckerna), 2 filmer i 2 delar och helvete vilken skillnad på handling. I Beck och Wallander kan man ganska snabbt räkna ut vem som gjort vad men i Arne Dahls filmer så tog det väldigt lång tid i alla fall för mig att räkna ut vem som gjort vad måste jag säga, jag kanske är trög men jo dom är skitbra!

Magnus Samuelsson är med, när jag läste om att han skulle vara med så garvade jag bara men jodå, han passar som polis absolut. Jag har sett "Ont blod" och "Misterioso". Nu hoppas jag bara att det ska finnas fler.

Har ni inte sett dessa så se dom! Dom har ju tydligen gått på tv men eftersom jag aldrig tittar på SVT så har jag ju missat dom då.

Förövrigt så har jag städat dotterns bil invändigt, det var..vad ska vi säga..rätt mycket skit därinne, så kan vi säga!






Kommentarer
Postat av: Martina

Har börjat titta på Misterioso nu. Bara 30 min än så länge men jodå.

Han är lite rolig den där Samuelsson.

Nej men se nu somnade båda barnen, då kan jag ju gå ut och fortsätta titta!

2012-01-30 @ 20:24:03
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback