Ente möe

Idag har jag inte gjort så mycket på jobbet. Mer än att tagit en trappuppgång i ett höghus, borstat och tvättat svep, dammsugit hela stället plus torkat av. Däremellan har jag suttit, gått upp en stund, satt mig ner igen och sen upprepade proceduren. Jag var inte ensam om det ska tilläggas, dom flesta satt i samma rum och det fanns inte så mycket att göra.

Jag började bli trött, så trött att hade inte ögonlocken kittlat knäskålarna så det kittlade så hade ja somnat ståendes. Hade det funnits ett rum där jag visste att det inte skulle komma in nån så hade jag nog lagt mig ner för att sova.

Vet inte om det är årstiden, att min snarkmaskin inte funkar som den ska eller om det fattas nåt i kroppen (förutom i hjärnan då) på mig. Jag är jämt trött. Får väl börja inta kosttillskott, dricka massa vitaminer och skit kanske. Får se om det blir bättre ju närmare våren vi kommer. Just nu ser det ju inte ut att bli vår. Idag läste jag att ryssvintern snart kommer, det skulle gå ner till -30 grader och sån vår vill jag ju inte ha.

Nog för att det blir mörkt senare och ljust tidigare men det gör nog ingen skillnad för en trött kropp. Jag sover ju 6.5 timmar oftast, kanske måste gå och lägga mig runt 20 men antar att jag är lika trött för det.


Jag fick sluta en halvtimme tidigare och gick till ICA efter att jag hade gått av bussen, där var det rörigt som vanligt innan dom kommit iordning. Jag handlade lite och sen schasade jag ut katterna från sovrummet, stängde dörren och la mig för att sova en halvtimme, igår skulle jag också sova en halvtimme, det blev 70 minuter, trött och döv big time liksom.

Tisdag idag, hatar tisdagar by the way, notera gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback