Helt överkomligt

Min dotter smsade mig i förmiddags och frågade om mamman kunde tänka sig att bjuda dottern på lunch, hon hade läst mitt inlägg om att jag var hemma. Jag smsade tillbaka att jag inte hade nåt hemma och att jag skulle åka och handla imorgon. I eftermiddags kom det ett annat sms: "Då är du inget vidare sugen på att bjuda mig på kvällsmat heller antar jag?" Jag smsade återigen att hade jag inget hemma förut så hade jag det inte nu heller. En halvtimme senare så frågade jag vad hon ville ha, var förberedd på att få värsta 3-rättersmenyn men det kom: "Hallonkräm och macka?".

Jag såg ut som en fågelholk men gick med på det. Jag var bättre i magen så jag gick till ICA och inhandlade det. Hon kom och jag frågade om hon brukar äta kräm men nej så var ju inte fallet men hon var sugen på det. Billig i drift eller vadå liksom.

Underbart. Hon har nyss åkt hem för hon har mycket att göra innan resan till Danmark imorgon. Hon åker skettidigt till Göteborg. Hon är i alla fall mätt nu...får vi hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback