Min mus

Över lite övervägande så har jag kommit fram till att ni nu ska få se min mus. Den är så fin så. Alldeles naken och alldeles lysande.










..Eller ja, det är ju inte så att den lyser hela den men, ja ni ser ju, så fin!

 

 

Så här ser mitt tangentbord ut också, både H och Enter i siffertangentbordstjofräset är dammsugade, jag får inte dit dom igen men det gör inget, jag har vant mig. Ni ser även min mobil till vänster i hörnet där nere, ja batteriet också, man måste ta ut minneskortet så, jag stoppade i det i min bättre fungerande kameramobil istället, annars hade det inte blivit så fina och klara bilder. Jag svamlar en massa va? Bra!

 

Ja det var bara detta jag ville visa upp, någon gång ska ni även få se min högtalare, men inte nu, ge er till tåls!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

snyggt och informativt...

det där med att dammsuga tngentbordet har vi väl gjort lite till mans.

jag saknar F3-tangenten vilken jag iofs aldrig tryckt på nån gång.

snyggt med världskartan UNDER datorn! jag har min i fönstret. ja, alltså inte datorn.

eller ja... inte kartan heller.

utan mer i form av en boll som lyser inuti! den du :)

ha en rackars söndag bruden!

2012-01-08 @ 07:12:38
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback