Sune fantiserar

Just nu sitter jag och diggar till nån låt, vänta ska se vad den heter. Kingsize heter låten och vad människan heter vet jag inte, tror det är en (nu måste vi se till att skriva rätt)..en afroamerikan, ja en sån där brun ni vet. Blev det rätt nu? Tooo däää.

I alla fall så sitter jag här och fantiserar att jag dansar i videon. Där jag bollar med meloner (då jag själv inte har några) eller också kör jag enhjuling i minishorts. Shortsen syns i min fantasi, det gör dom inte i verkligheten. Jag är sketduktig på att cykla (i fantasin då). Sen kommer det upp två halvnakna karlar bredvid mig och också ska bolla med melonerna (fortfarande inte mina) och ser så där sexiga ut...som jag inte tycker men alla andra tjejer som inte är flator utan hellre vill rulla runt i sänghalmen med dom där två.

Sen åmar jag mig på en fårullsfäll..fast det går lika bra med en sketen jävla dörrmatta egentligen men i fantasin så är det ull..får i förnamn. Sen när videon är klar så får jag en avi med massa kronor (i verkligheten får jag ingenting då det inte var vad dom ville ha) och sen är jag rik för fler vill ha mig i sina videos (i verkligheten är jag svartlistan då INGEN vill ha mig eller SKA ha mig för att jag då skulle ta upp deras alldeles för dyrbara tid).

Förövrigt är det lördag idag, det är ju...bra.






Kommentarer
Postat av: Inna

TACK!

Det här var precis vad jag behövde där jag sitter i min självömkan och tycker att det är synd om mig som har hjärtesorg.



Jag har fått fantastiska inre bilder och är övertygad att du har en framtid som dansare/åmare i musikvideos :)



Ha en bra lördag!

2012-01-28 @ 13:55:16
URL: http://innas.se/blogg
Postat av: Anette2

Det är klart att vi vill se din video :)

Kör på !

2012-01-29 @ 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback