Tisdagen är gjord!

Jag hatar tisdagar, tisdagar suger getpung...vanligtvis. Idag var den inte så getpungig faktiskt. Tiden gick fort, "Frågetecknet" var på gott humör, sjöng och hade sig. Antingen har han fått sig nåt..eller också har han fått sig nåt, så kan vi säga!

Det var jobb på kontoret, fula (läs sketfula!) 70-talsdukar skulle hängas i torkskåp och medan den andra job:aren var på möte om sin framtid gjorde jag lite till. När vi hade tagit frukost gick vi och städade ett höghus. Det var nog det renaste huset jag hade städat i sen jag började ta mig fan. Jag hittade bara nåt litet i trappan på väg ner till källaren. Bravo folket, bravo! När jag nästan var klar kände jag att det började att tränga på, det trängde på mera och jag fick fort som attan göra klart, ta mina svep, slänga nycklarna till den andra job:aren och näst intill springa tillbaka till kontoret där en toalett finns, eller ja, det finns tre men jag tog den på damernas såklart. Hade jag väntat 2 minuter till så hade olyckan varit framme, nu hann den inte fram, high five på det!

Sen var det lunch och det var då "Frågetecknet" kom in efter en stund och skojade, sjöng, drog ner byxorna och visade sin..eller näe, vi raderar det där för nu fick jag bilder och det vill jag ju inte ha, han behöll byxorna på..tur det!

Sen städade jag lite till på kontoret, låste in lite regnkläder (jag har hand om nya kläder) i ett skåp och sen satte jag mig lite ner i soffan i matsalen och sen åkte jag med bussen. Direkt när jag kom hem så la jag mig och sov i 45 minuter, det var behövligt. Sen så..ja sen så har jag suttit framför datorn och det är där jag är nu...som ni ser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback