Jodie Foster på Roxy

Jag är ju flata som ni vet, jag har ju Twitter som ni vet. Jag har många vänner som är flator på Twitter. På kvällskvisten dök det upp tweets om att Jodie Foster var på det outtalade gaystället Roxy i Stockholm.
 
 
 
Sådär höll det på! Inga foton, inget närmande a la fjortis utan lugnt och sansat, i alla fall twittrade dom inte om det. Coolt! Ja Jodie Foster är en underbar skådespelerska och jag har älskat henne sen första gång jag såg henne i en film, långt innan jag fick veta att hon faktiskt var flata.
 
Den bästa titeln på en film hon har gjort är "The beiver". Så passande, så klockren...på nåt sätt eller hur? Ni ser kopplingen va? Bra!
 
Hon var tydligen på Roxy för att hon har en vän som bor i närheten. Själv hade jag nog dött om jag fick se henne i verkligenheten. Säkert råkat spilla en öl i knät, torkat på helt fel ställe och ja..bara för att liksom. Sen hade jag sparat pappret, kanske satt upp det på väggen, ramat in och kanske även sparat det för livet.
 
Welcome to Sweden Jodie! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback