Stockholm så här långt

Hej hur har ni det? Jag har det kanon!
 
När jag kom till min dotter igår blev det mat. Dotterns sambo hade grillat.
 
 
Det var supergott! Det var potatisgratäng, Bearnaissås och lite annat gott till det.
 
Sen var det dags att ta sig ut i city. Det var lättare sagt än gjort. Nästan alla pubar var belamrade med folk och det regnade. Vi gick och gick.
 
Gick igenom nästan hela Gamla stan. Men till slut hittade vi ett på Hornsgatan. Det ligger inte i Gamla stan men vi satte oss där. Billig öl hade dom också. Där satt vi tills..ja tills vi åkte hem.
 
 
Jag sov som en gris hela natten och vi kom i säng runt 2.30. Kl 9 vaknade vi och då åt vi en stadig frukost. Frukost jag liksom men gott var det. Sen bestämde vi oss för att ta oss till Dalarö. Medan dottern gjorde sig i ordning gick sambon till bolaget och jag satte mig på balkongen.
 
 
Sen åkte vi pendeln, buss, buss och buss! Sen kom vi fram till Dalarö. Så fint. Det var då min mobil fick för sig att stänga av sig, batterihelvetet är värdelöst.
 
 
Dotterns sambo tog fler kort men det får jag imorgon.
 
 
Ja naturligtvis skulle dotterns sambo göra sig till lite men ett kort på dom fick jag!
 
Nu ska vi bara byta om lite och sen ska vi ut och äta grekiskt och ta en öl! Vi har även spelat minigolf idag och det var 18 hål och världens sämsta golfbana men pengarna går till Länkarna och det är ju bra.
 
Vi hörs mer imorgon, nu vet ni att jag lever!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Söder! Jag säger bara Söder! - Och särskilt Hornsgatan.
Förstår att ni trivdes där!

2012-07-21 @ 19:55:21
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback