Lite allt möjligt!

Nu tänker ni säkert, hon har fan inget att skriva idag heller och ni har rätt! Men jag gör det i alla fall förstår ni.

Jag kan börja med att skriva att jag idag haft tvättstugan..som om jag aldrig haft det förut då tänker ni. Jo jag har ju det men det är mycket roligare att tvätta nu när jag valt att gå in i tvättstugan bredvid den ordinarie för dom maskinerna går sjukt mycket fortare, att jag får sitta på hörnet av en träbänk gör inget för DET hörnet, oj oj, det är nog det bästa hörn jag varit med om. Jag ler hela dagen efter. Eller näe men det är ett hörn i alla fall.

Igår var jag hemma och det var SÅ skönt att inte vara ute och vara bakis idag. Jag skulle ju kanske till dotterns lägenhet idag och fortsätta men min rygg sa ifrån redan innan jag vaknade typ så det sket sig. Måste också spara den till veckans jobb på "det nya stället" för nu måste vi verkligen städa järnet överallt så vi blir godkända när det blir kontroll nästa onsdag sen måste jag ju även lära mig rutinerna som sker på morgonen där ifall jag nu måste vara reserv någon gång.

Igår hade jag och två till kul på Twitter, vi gick kanske lite över gränsen och vi tänkte väl inte på att vi hade gemensamma vänner som såg allt vi skrev, men men, kul måste man få ha ibland också, eller man får ha kul precis hur mycket man vill men kanske inte så kul att andra tittar snett på en. Snett vill jag ju inte att folk ska se på mig. Dom får gärna glo, flirta lite, dra upp byxbenet och fråga om jag vill komma med hem för att titta på deras nya kattunge, tavla, bokhylla eller nåt annat som mörkar vad dom egentligen vill.

Idag fick jag veta att det finns ett ställe man kan chatta på som är gratis om man har WiFi..och det har ju jag. Så där har jag nu suttit i några timmar och chattat obegränsat med en förjävla underbar tjej från Twitter. Snygg är hon också, förjävla snygg faktiskt. Vi har kul, hon är lika skev som jag och vi har skrattat hejdlöst. Jag gick till ICA då passar hon på att ta fram snabeldraken och kanske går omkring där i lägenheten naken och bara ser...ja naken ut.

Idag har jag varit och köpt ketchup och en fralla, ja precis, EN fralla, en sån som försvinner i ett nafs, man skiter ut den en halvtimme senare och sen är dom pengarna borta..och frallan också såklart. Vi får pengar nästa måndag, EFTER midsommar, det suger rätt mycket getstjärt faktiskt för det innebär att jag inte kan göra nåt speciellt på midsommar. Jag får helt enkelt fira den på måndagen. Jag kan sitta på jobbet och skåla i handsprit och ba, GLA MIDSOMMAR PÅ ER SNYGGINGAR! Och sen..ja sen får jag nog åka hem.

Ja det var väl allt för nu.



Kommentarer
Postat av: Karin

Efter midsommar kommer du förmodligen att vara rätt glad att länen inte kom före helgen... - Det är då räkningarna ska betalas, och det är ju så jävla tråkigt om man har festat upp varenda liten peng, bara för att vara kung i baren. ;)
Hoppas någon trevlig människa bjuder dig på midsommar istället! (Sånt är mycket bättre! ;D)

2012-06-17 @ 18:15:53
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Karin

Kan inte stava heller, men du förstår såklart att jag inte pratar geografi, utan ekonomi... ;)

2012-06-17 @ 18:16:37
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback