Som ett vykort

Imorse när jag vaknade trodde jag att det skulle vara regn. Sol två dagar i rad är vi inte bortskämda med numera.
 
Döm om min förvåning när det var strålande sol. Idag började jag kl 6 så jag gick upp 4.30. Trött som ett as för jag somnade inte förrän 23.30 men jag blev piggare och var det hela dagen.
 
När jag cyklade till jobbet ville jag ta kort på hamnen, jag hade solen i ögonen och såg inte riktigt vad jag tog på...förrän jag tittade på kortet. Som ett underbart vykort!
 
 
Solen var rätt över vår domkyrkas torn, visst är det fint? Tycker jag med!
 
När jag kom fram städade jag och kollegan hela växeln, 10 toaletter, fler kontor och matsalen. Det låter inte så mycket men det är det.
 
Sedan när jag slutat träffade jag syrran och vi åt på en thai/kinesisk restaurang.
 
 
Thaibuffé is the shit! Jodå jag orkade, jag var vrålhungrig förstår ni!
 
Sedan gick vi och köpte en 70-årspresent sen åkte hon hem för hon är hundvakt och den kan ju inte vara ensam så länge. Vi ses ju på lördag!
 
Trött som ett as igen så ikväll blir det nog läggdags tidigt.
 
Vad har ni gjort idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback