Visst fan..jag har ju en blogg!

Under dom här 3 åren som jag haft blogg så har det nog bara hänt 1-2 dagar att jag inte bloggat nåt och det kunde ha blivit fler om jag inte kom ihåg att visst fan..jag har ju en blogg!
 
Bloggen har ju varit mitt liv, en stor del av mitt liv men nu är det faktiskt inte det första jag tänker på när jag vaknar. Det första jag tänker på är Twitter. Den kan förstås också gå över och jag kanske börjar tänka på att typ..spela blockflöjt, ja inte köttflöjt i alla fall, DET är en sak som är säker!
 
Vad har hänt idag då? Jobbat har jag gjort. På jobbet kom det fram en dam som jobbar på myndigheten (ja det är på en myndighet jag jobbar) och sa att alla pratar om oss städare, vi har fått så mycket beröm..så sa hon och vi har hört det från några men att vi gjort ett SÅ bra jobb trodde vi inte. HELVETE vad skitigt det måste ha varit innan vi kom in i bilden. Det är kul, man känner sig peppad och vi städar ju faktiskt för att personalen ska känna sig gladare att gå till sitt jobb. Det märks för i början så hälsade dom inte, drog inte på smilbanden en endaste gång men nu, hej och hå, alla hälsar, ler och kommer fram och pratar. Nu väntar jag bara på att dom ska be om autograf också. Den har jag tränat på i hela mitt liv så jag är beredd, kom an bara!
 
Jag köpte en salva för mina utslag idag. Jag gick ju på en hudmottagning för 2 år sen, där jag fick ligga i kalibad och sola solarium upprätt! Det blev bättre men sen slutade jag där för man får bara gå 15 gånger. Jag fick då en jättebra kräm, när den tog slut hade jag inte råd att köpa den men idag alltså..idag! 
 
 
313 kr kostar den men den måste jag ha. Har torr hud och utslag just därför tror jag så nu jävlar ska jag bli mjuk som en barnrumpa igen. 
 
Imorgon ska jag luncha med min syster, det gör vi en si sådär 1 gång om året. Nu har hon semester och är i stugan i 2 veckor själv medan sambon jobbar sen har dom två gemensamma veckor. Vi ska även gå och köpa en 70-årspresent. Vi ska nämligen på fest på lördag. Hoppas på fint väder för det kommer nog bli en hel del folk. Dom har satt upp ett partytält i hela trädgården. Det blir kul. Träffar inte dom så ofta. Måste bara hitta en överdel att ha på mig..ja precis för på alla andra fester har jag ju gått utan..eller hur det var. Nytt är kul att köpa. Men måste spara pengar tills jag åker upp till dottern bara men det ordnar sig.
 
Solen har varit framme hela dagen och..ja det är ju bra.
 
Hoppas ni haft en bra dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback