Ändrade planer!

Det blir ingen utgång, det blir inga öl och heller inga cider. Ewa mår inte bra så då bestämde jag mig för att istället gå ut nästa helg för då ska jag gå på Top Cats! Det är bra att spara på alkohol och det är rätt onödigt att ta dom idag när jag bara sitter hemma, finner inget roande att supa mig full hemma och sen gå och lägga mig.

Sitta framför datorn och vara odräglig, smsa folk sånt jag egentligen inte menar, spyr på folk jag egentligen tycker om och smsa till andra att jag är kär i dom fast jag inte är det, ja det har hänt faktiskt. Vet inte vad som händer i min hjärna när jag får alkohol i kroppen. Men så länge jag inte vaknar upp brevid en karl utan kallingar är jag nog rätt mycket flata även i fyllan.

Det blir till att spela Angry Birds space för jag har kommit vidare, jaaa jag har kommit vidare i spelet!

Ja det var bara det jag ville ha sagt, nu vet ni.



Kommentarer
Postat av: Josie

Åh! Jag vill också se Top Cats! Har velat det i flera år, men blir liksom aldrig av. Hoppas du får kul nästa helg då :)

2012-03-31 @ 22:41:20
URL: http://josies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback