Ändrade planer!

Det här med lördag då. Det blir inte bara jag och Carro hos mig och sen träffa min nyfunne vän på klubben, nej för bövelen! Min nyfunne vän, hennes mamma (cool morsa!) och Carro ska hit och förfesta. Vi ska sitta här och bli lite fulla, prata hele tin (hoppas jag), lyssna på John Lindbergs trio på Spotify och sen gå vidare.

Dom börjar spela 22 så vi får la gå runt 21 då, nej det tar bara 7 minuter från mig egentligen men va fan, 4 fulla brudar liksom, ja precis, ni fattar, det kommer ta tid att ta sig ner!

Det är ungefär som när studenttåget har 2 km att gå och det egentligen ska ta en kvart och dom dyker upp först 2 timmar senare! Så ungefär kommer det att bli.

Kul kul kommer det att bli i alla fall hur som helst.

Nu blir det till att sätta sig en stund på balkongen för det är hett där, jo jag sa att det är HETT där!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback