Fredagsmys

Men howdie på er, om jag vaknade nu? Ja, för andra gången då ska tilläggas. Jag hade ju satt upp tvättid till kl 7 idag mitt snille, jag vaknade 6.40, gick ut i badrummet och..näe jag skulle inte visa mig för folk dom närmsta timmarna kände jag. Snarkmasken hade gjort såna märken att folk gott och väl hade kunnat tro att jag rymt från en anstalt där man måste söva ner folk för att inte bita sig själva eller nåt, hello no att jag skulle visa mig sån så jag sket i min tvättid, jag kan tvätta upp här hemma a la 50-talet, dock kommer jag inte stå med nävarna i Vänern så här års.

Igår smsade Carro och frågade om Josefine fick sova över hos mig idag till imorgon, varför? För att Josefine ville det såklart! Hon saknar sin Sune, klart som korvspat. Självklart får hon det. Ska hämta henne kl 16 sen. Vi ska rocka till "The voice", hon dansa och jag..jag ska titta på, klappa händer och hjula emellanåt...eller nåt. Det blir säkert en video och massa kort också, jag har tagit kort på henne sen hon var nyfödd så hon borde vara van. Fredag och tjejmys alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback