Gårdagen

John Lindbergs trio är fan grymma! Jag har lyssnat på dom hela veckan men att se dom live var ännu bättre. Det var inga 2 låtar och sen åka hem, nej då, dom körde..ja jag vet inte hur många låtar men många var det. Jag träffade flera som jag kände, dansade med en kille som för en gångs skull inte var dyngrak, det var kul.

Förfesten här var lugn och sansad men ingen tryckt stämning utan det rullade på.

Jag har ju inte världens bästa kamera i min mobil men detta är i alla fall Carro. Jag tog kort på min nyfunne vän också men dom blev suddiga alternativt att hon tittade bort. Det är djur, barn och så hon då som man inte kan ta kort på utan att det blir så.

 

Om 2 veckor kommer Top Cats, I´ll be there!

 

Sommartid är kommen, klockan hade ställt om sig på datorn men inte i mobilen men sen är den ju japansk också och där har dom la inget vinter och sommartid, kan vara det då.

 

Söndag, skitfint väder så jag ska nog hoppa in i duschen och ta en promenad tror jag bestämt.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Evve - vägen från 103 kg

Fin blogg! :D

Har din helg varit bra? :)

2012-03-25 @ 15:41:25
URL: http://evelinaacarlstroms.blogg.se/
Postat av: anette2

Kanonsnygg tjej !

2012-03-27 @ 08:01:38
Postat av: anette2

Kanonsnygg tjej !

2012-03-27 @ 08:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback