Han stannar

Ingen och då menar jag INGEN har väl fått så mycket skit i en Melodifestival som Björn Ranelid. Då blev han lite kinkig och ville hoppa av men nu har han tydligen fått en hel hög med fanmail som alla vill att han är med i. Själv hymlar jag inte med att jag inte tycker att han har något där att göra.

För det första så sjunger han inte, det är själva syftet med tävlingen kan jag tycka, sen tycker jag att han betedde sig lite som en mupp mot hans medtävlare Sara Li som han behandlade värre än luft, han tog åt sig hela äran själv.

Detta att han ville hoppa av var väl ännu ett PR-trick, själv tycker jag han blir mer och mer som en clown.

Men nu får vi bara hoppas att han inte går och vinner och det tror jag faktiskt inte. Loreen får min röst i alla kategorier!


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig angående Loreen, tror hon kan vinna hela ESC. Fast då blir det ju lite dyrt för Sverige förstås.

2012-03-02 @ 13:41:23
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Linda w L2K

Så bra skrivet om Ranelid!!! Jag reagerade också på hur han behandlade Sara Li! Illa!!!

2012-03-04 @ 14:38:39
URL: http://www.lindaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback