Hysteriskt roligt

Bilden tillhör Aftonbladet



Alltså, fan vad jag skrattade när jag såg mjölkförpackningen. Kanske inte alla som gör men man måste ju se humorn i detta och jag skrattade ännu mer åt detta: "

Men på Arlas pressavdelning tycker man inte att tilltaget är roligt.

– Det är inget kul när det står bajs på något du ska äta eller dricka, säger Katarina Malmström."

 

Klart nån har haft lite kul där. Kanske hade en trist dag på jobbet, ville liva upp tillvaron lite och det är ju inte bajs I förpackningen så glöm detta nu och gå vidare, det finns värre saker i världen än att det står BAJS på ett mjölkpaket. Kan man få jobb där förresten? Jag är arbetslös, call me!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Henke

Hah! Man kan tycka det är rätt sorgligt att man vill utreda en sådan här "skit" sak rent utsagt. Företags folk är trista människor. Men glad är man ju att Familjen minsann inte tänker hjälpa Arla i detta fallet utan tog det för vad det är.. lite humor.

2012-03-09 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback