Sanering i sängen

Det ringde förut, hemligt nummer. Vanligtvis brukar jag aldrig svara när det ringer från dolt nummer, jag får krypningar i kroppen av det men av någon anledning svarade jag. Tänkte att det kanske var från nåt sjukhus eller nåt. I andra änden var det en tjej som sa att Carro (Josefine och Olivers mamma) hade gett mig en present i form av antingen polering av möbler eller en sängsanering. Jag fattade inget först, jag frågade om det var ett skämt, något fuffens eller om jag kommer få en faktura med en summa som är lika med en halv förmögenhet men nej då, dom ville bara marknadsföra sitt företag.

Dom hade varit hemma hos Carro idag och gjort nåt som jag inte riktigt hörde, då kunde man ge samma till en kompis och då sa hon mig, urgulligt. Tjejen och jag kom överens om att det skulle bli en sängsanering där man tydligen skulle göra nåt så det blir precis rent. Jag sa att jag har två katter som hårar jävlar och att det säkert skulle behövas. På tisdag kl 17 kommer dom. Kanske jag ska lägga använda kondomer, äppelskruttar och en tjej som säger "TITTUT ELLER!" under madrassen och dom blir rädda när dom lyfter på den? Hinner jag ge en kompis samma present då innan dom skiter på sig och springer ut?

Bäst att ta bort alla kedjor i taket och inte tala om alla handbojor då, bordellmamman Sune, fint som snus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback