Schulmans väntar smått igen!

Många har åsikter om Alex Schulman. Många ser också ner på hans utseende, såg på Aftonbladets kommentarer om artikeln att folk hoppas att barnet inte kommer få hans utstående tänder och hans stora öron. Kan ju då som en hängiven läsare av hans förra blogg där han skrev om sin dotter Charlie. Hon var och är ett av dom sötaste barn jag sett och hon har hans ögon!

Hans sätt att skriva på är mästerlig, dock har jag inte läst hans blogg som han har nu utan jag går bara efter bloggen som han hade då Charlie var nyfödd upp till hon hade fyllt 1 år. Hans böcker är fängslande och jag tycker faktiskt om Alex Schulman. Hans fru Amanda som han träffade strax efter skilsmässan från K är snygg, kan ni tänka er det alla haters, hon är snygg och hon ville ha honom trots hans tänder och öron, det ni!

Jag gratulerar A & A Schulman och ser fram emot ännu en bebisblogg som jag vet att han kommer att skriva. Jag följer båda på twitter och kommer väl förhoppningsvis få läsa en del där om det hela.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback