Sjuk på 1.5 timme

Idag har det varit förjävla bra väder ute, solen har skinit, fåglarna har kvittrat och en och annan bäver har säkert haft mys i skogen bland kottar och löv, allt för att ingen ska se, pryda jävlar!

Jag var ute och gick en stund, blev piggare men så fort jag kom in så blev jag skettrött. Jag bestämde mig för att sova 1.5 timme. När jag vaknade kände jag mig som en potta med skit. Näsan var igentäppt, jag nös och där släppte snoret i näsan. Nu nyser jag, torkar snor och mår allmänt inte alls bra. Hur kan man bli sjuk bara för att man sover? Så det innebär att sover man inte alls så blir man inte sjuk? Fan vad jag ska vara vaken nu då!

Imorgon får det gärna regna, hagla, regna ner massa lervälling och annat skit för jag kommer inte gå utanför dörren. Nej jag tänker inte på er som vill ha sol, jag ska bara tänka på mig själv för är det sol ute imorgon så kommer jag trycka trynet mot rutan och tycka synd om mig själv, putsa rutan efter att jag snorat ner det. Får bli i köket då för i vardagsrummet har jag ju fått mina fönster putsade av A som var här för några veckor sen (jag kan fortfarande se ut). Tack för det goaste.

Många vårtecken. Fjärilar, getingar, lite mindre påklädda tjejer nedanför min balkong, motorcyklar i mängder och jag då som är sjuk.

Har ni sett nåt som vittnar om att det är vår? Nu menar jag inte er som bor uppe i lapphelvetet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig! (Hade jag haft någon fler sjävbiografisk pocket liggandes här hemma hade jag skickat den till dig nu)

2012-03-13 @ 09:06:29
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback