Stressad utan jobb

Jag gjorde felet med att skaffa Wordfeud. Dumt när man som jag är en van "Betapetare", där spelar man ju fort, på Wordfeud spelar man när man har tid, men hallå jag vill ju att det ska gå fort. Ja jag vet, jag gör också andra saker emellan, tex laga mat, äter den ihop med dottern, spelar Betapet och fotar. Så ja..jaja, jag ändrar mig väl då, jag kan lägga ett ord i morgon eller när går tiden ut om man inte lägger?

Ja jag har varit och handlat också men det var innan jag tog ner Wordfeud. Jag handlade detta.

Halva priset minsann annars hade jag aldrig köpt den var så säker. Just det, jag var tvungen att ta ut minneskortet igen, samtidigt som jag spelade tre spel på WF. Jag känner mig lite stressad och då har jag inte jobbat alls idag. Jösses, får nog lägga in mig för att jag gått in i väggen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Det är ju kul med Wordfeud!! Och nu spelar ju vi emot varandra :-)

2012-03-01 @ 21:02:35
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback