Vattenslang hitåt!

Jag har precis ätit thaimat. Det var skitgott men det brinner i käften, det brinner på läpparna och snart brinner det la i fisringen också kan jag tänka mig.

Jag var så kreativ idag.

Det var kött, morotsstavar, ogräs (eller vad det nu var), sötsur sås och nåt som var skitstarkt. Det rörde jag ihop och ja.

 

 

Det går lika bra att köpa på Willys också. 23 kr lådan! Helt överkomligt faktiskt. Det smakar exakt som riktig thaimat och det tar bara 6 minuter att värma. Skitbra!

 

Jag hittade en fotoapp som heter "Man with camera" och då kan bilderna bli lite utöver det vanliga liksom. Synd att det inte finns en app som man blir snygg av..då hade jag lagt ut kort på mig själv varje dag. Så kan vi säga!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback