Zooombie

Kl 7.07 vaknade jag alldeles själv, hörde några ljud utifrån som lät som en snöplog och jag flög upp ur sängen, drog upp persiennerna och hade den värsta synen framför mig i form av snö, massa snö, ja det var vad jag trodde skulle ligga utanför men näe inget sånt. Då kom jag på att det var ju idag som Teliakillarna skulle komma och fick klart för mig att dom nu kommit till arbetet i tid.

Jag stapplade ut i badrummet och duschade snabbt, ville inte gärna komma ut som Gud skapade mig när dom gjorde entré genom dörren liksom. Jag hör dom borra som attan hos någon av grannarna, det kan vara i trappuppgången bredvid ingen aning men dom lever..och jag med fast det är knappt. Trött som attan och hoppas innerligt att dom kommer snart så jag kan få gå och sova igen.

Förövrigt så smsade jag chefen igår på det där stället som skulle göra en sängsanering idag. Jag skrev att jag inte ville ha hit nån idag och inte någon annan dag heller, han ba: "Okej, hur har du fått det här numret?" För det första tycker jag att det är konstigt att dom ringer med dolt nummer och smsar sådär, inte fullt så seriöst företag kan jag tycka. Han hade frågat en annan kompis likadant, "hur har du fått det här numret?". Sen jag smsade tillbaka och svarade att det var en kompis som givit mig det som dom hade städat hos fick jag inget mer svar. Jag är jävligt glad över att jag avbokade kan jag säga.

Håll tummarna för att Teliakillarna kommer idag för på lappen stod det att dom kunde komma hos mig from tisdag-torsdag vecka 10, jag har ingen större lust att gå upp före 7 tre dagar i rad när jag inte behöver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback