...and the winner is....LOREEN!

Jävlar i havet! Där satt jag på kusinträffen och hade det skittrevligt men jag och dottern åkte hem och jag satte på teven lagom till sista låten visades. Sen började röstningen. Vilken jävla röstning sen!! Helvete vad många 12or hon fick! Italien däremot, har tydligen inget musiköra alls för vi fick inga poäng alls från dom, ät bajs Italien, ät bajs!

Jag hade ju detta på känn ända sen Loreen var med i Melodifestivalen att hon skulle vinna för hon hade en underbar låt som satte sig. Det var magiskt!

Hon vann, ta mig fan hon vann och Sverige kommer vara landet som kommer ha Eurovison nästa år. Sug på den Danny som tyckte att vi röstade på helt fel låt och tyckte vi skulle rösta på honom för att han skulle komma bättre till. S U G   P Å  D E N Danny!

Jag skulle egentligen ut på stan för att vi har cruising istan men gud vad jag är glad att jag inte gjorde det, att jag var hemma och såg detta historiska ögonblick.

GRATTIS som FAN Loreen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback