Det är marknad i stan!

Medan en del ligger helt däckade sen igår gick jag på marknaden med Ewa. Ute sken solen, det kändes varmt men jag tänkte att den lurades den där solen. Att gå i shorts och typ ett jättetunnt linne var inte att tänka på.

När jag kom ut så..ja då var det just det jag skulle ha haft på mig! Jag hade t-shirt, huvtröja och en vårjacka över det, SÅ fail, såååååå dumt och SÅ jävla varmt! Bada hade vart nåt.

Det första vi fick se var detta.

Åh LANGOS! Det har inte jag ätit sen jag var på min första Pridefestival, si sådär 2003 eller nåt. Då vi efter att ha sett paraden tog djurgårdsfärgan till Gröna Lund, DÄR åt jag langos och det var lite som sex, man ville bara ha mer. Jag har velat ha det sedan dess och nu då, NU sa både jag och Ewa att jodåsåatteee det fick bli när vi skulle gå hem.

 

Det var asmycket folk, det var asvarmt, det var samma saker som det alltid varit sen dom startade typ 1843 eller nåt. Och hundar, varför i helvete tar man med sig hundar in? Tror ägarna att dom njuter att nästan bli ihjältrampade? Dom blir stressade fattar ni väl! Hundägarna ska väl ändå inte vara därinne hela dan? Lämna dom hemma för bövelen!

 

Jag fick i alla fall det jag skulle ha.

 

 

Plastpåsar och gräddmandel, det är så mycket gött! Åtminstone mandeln. Jag köper det varje halvår.

 

Sen tröttnade vi så vi gick ut därifrån och då letade vi efter vår bil..den var inte så svår att hitta..

Langos blev det inga för det var för dyrt upptäckte vi sen.

 

Man måste få plats med benen liksom och detta var ifall vi köpte massor...liksom

 

Sen var vi på ICA, katterna behövde kattsand så dom kan göra sina behov igen och då köpte jag nåt som jag sett förut men aldrig köpt.

 

Blåbärschoklad som smakade...jordgubb, näääe det smakade nåt men är lite osäkert vad kände jag. Söt och sliskig så det förslår, hepp den köper jag inte igen.

 

Nu skulle man ju legat vid stranden, doppat stortån och sen skrivit på Twitter och Facebook att man badat, det skulle man!

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia Lemon

Fin blogg du har tjejen! :)

2012-05-01 @ 22:07:56
URL: http://julialemon.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback