Först med mycket

Barack Obama han är inte bara den första svarta presidenten i USA, han är också den första presidenten att stödja äktenskap mellan samkönade! Hur häftigt är inte det liksom.

Sen om det är för att fler ska rösta på honom skiter jag i, han står för vad han tycker. Att homosexulla BORDE få gifta sig. Det är stort, mycket stort!

Heterofolket kanske bara suckar och tycker att det är mycket drama, mycket publicitet om homosexuella osv. Men då ska ni också sätta er in i hur världens ser ut när det kommer till oss homosexuella. Vi i Sverige har kommit väldigt långt jämfört med många andra länder. Att det finns länder som tar död på homosexuella för att dom just inte är hetero. Så sjukt, så jävla sjukt!

Man väljer inte att bli homosexuell, glöm inte det men jag är förbannat glad över att jag är det, glöm inte det heller!

Debatter, artiklar och annat MÅSTE komma fram för att folk ska få mer kunskap. Se till er själva, exakt samma är det för oss utom att den vi blir kär i är av samma kön, annars är det exakt samma sak! Glöm inte det heller.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog för att jag badar ;) vanilj är inget fairydust har jag hört :(

2012-05-10 @ 16:04:24
Postat av: pezze

ssåååå sant.. sune..... jag står på ert (homosexuella) sidan.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback