Ge mig helg!

Morrn! Jag vaknade..sen var den här dagen förstörd.

Jag somnade runt 21, sov oroligt och vaknade 2 minuter innan klockan ringde. Det hade inte gjort ett skit om jag fick sova till kl 12 idag men nej då. Trots ont i rygg, varenda led, varenda muskel och blodomlopp så är det arbetsdag även idag.

Förresten, min väns föräldrar hälsar och tackar till alla som röstat! Känn er delaktiga!

"Tack alla som har röstat på vårt hus i Beckers tävling. Tack vare Er lyckades vi komma bland de fem med flest röster. Vi kommer att skänka 1500 kr till "Min Stora Dag" som tack för att Ni röstat och hoppas att Ni genom detta känner Er delaktiga i att förgylla dagen för någon som behöver en uppmuntran.

Tack till alla som har bloggat, twittrat, och "facebookat" så mycket Ni har orkat. Utan Ert engagemang och Era röster har vi aldrig kommit till final.

Stort och Varmt Tack till Er alla som offrat tid och engagemang som lett oss till en finalplats.

Eva och Sven-Åke
Sundbacka"
Hur underbart är inte det? Att skänka pengar till "Min stora dag". Då känns det ännu roligare att ha fått vara delaktig i något som kan göra någon annan glad, återigen! Bra tänkt där.

Lilla pattarklappardagen idag och jag kommer somna runt 20 ikväll, hoppas jag!

Imorgon ska jag och dottern ta hennes förråd så det är bara att smörja in insidan av låren eller gå naken, japp.

Sådär, då blev det ett blogginlägg denna morgon igen då. Ha en bra dag alla så ses vi i eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: adela

önskar dig en trevlig dag :)

2012-05-23 @ 09:34:21
URL: http://lifeinamsterdam.se
Postat av: Malin

Va kul! Vi kanske rentav har en gemensam vän. =)

2012-05-23 @ 21:47:04
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: jupp! :)

2012-05-23 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback