Jag är lite låg idag

Min datorstol har ju vart både fram och tillbaka länge nu. Imorse gick luften helt ur den. Jag är lite låg.



Utan bh kittlar skrivbordskanten mina bröstvårtor, jag...ja jag ska nog sitta här hele dan bara för det.

 

Igår svettades jag massor i mina arbetsskor så ja...

 

 

Jag har gått i mina privata skor hela dagen. Det var förbannat nice.

 

Jag fick med mig en ny tjej idag. Jag visade henne hur tvättmaskinerna funkade, vad vi städade med och var. Hon fick också följa med när jag körde ut svep och annat så hon fick se vart vi städar mer på för ställen.

 

Sen har det varit översvämning i tvättrummet så jag har skurat en i si sådär 4 gånger idag eftersom maskinerna går från vi kommer på morgonen tills vi går hem.

 

Det har varit varmt, det ÄR varmt och varmare kommer det att bli. Man blir ju helt koko i huvudet, ja mer än innan alltså. Men man ska inte klaga, i alla fall inte så andra hör. Vi har ju väntat på det här länge nu.

 

Nu sitter jag här på min låga stol i shorts och linne, göttans för det fläktar kallt i mitt sovrum.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Man bara ler när man läser det du skriver! - Alltid! (När man inte gapskrattar då förstås, vilket man iofs gör nästan jämt... ) :D

2012-05-23 @ 17:30:59
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Linda aka Javamorsan

I min värld får man klaga ;) Jag gillar sommar men lagom är bäst och som igår tex aningen för varmt för min smak haha



Ha en kanon torsdag nu Puss <3

2012-05-24 @ 09:57:52
URL: http://www.mondoblog.se/blabar
Postat av: Sussie

Nej, nej, nej, man klagar inte på värmen, det kommer jag aldrig att göra efter vintrarna 2010 och 2011.

2012-05-24 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback