Kärlek!

 

Dottern kom, vi åt kyckling i ugn, ris och god sås. Det är mors dag. Vår sista kväll på länge. Jag förväntade mig ingen mor dagspresent men hon hade med sig en ask kärlek. Det räcker gott så, hela hon är kärlek för mig.

 

Vi blev sketmätta men tryckte i oss kladdkaka med grädde. Vi pratade lite om den kommande veckan då det händer lite mer så att säga, mycket att planera. När jag ska städa hennes lägenhet osv. Sen åkte hon. På tisdag kommer hon tillbaka med dom sista sakerna som ska in i mitt förråd, saker hon och pojkvännen använder.

 

I morgon kommer min pappa med tevebord, tv och stereo som jag ska låna, min gamla tevebänk hoppas jag Second hand kommer och hämtar, det var där jag köpte den för 2 år sen. Eftersom jag antagligen kommer att få ha dotterns teve längre än 1 år så kommer jag sälja min teve. Har ingenstans att ställa den och förrådet kommer att vara fullt efter tisdag och det är för långt att bära en sketen tjockteve.

 

Nu är jag helt slut så det kommer bli en tidig kväll, imorgon är det arbetsdag igen.
Sov gott när det blir dags!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback