Mors dag

Grattis alla morsor på Mors dag idag. Hoppas att ni blir uppskattade lite mer just idag trots att man alltid ska uppskatta henne. Sen finns det ju mammor som kanske inte riktigt har gjort sig förtjänt av att uppskattas. Det finns så många barn ute i världen som har en mamma som inte borde vara mamma.

 

Min egen mamma hann vara mamma i 9 år och 3 månader innan hon 31 år gammal gick vidare till andra sidan. Jag minns inte någon mors dag men jag hoppas att jag och min syster gjorde dessa mors dagar speciella för henne. Frukost på sängen var det säkert då min pappa är sån och då hoppas jag att även vi barn stod bredvid med våra nyvakna ögon och önskade henne en riktigt underbar mors dag..hoppas.

 

I eftermiddag får jag besök av min egen dotter då jag ska bjuda på middag och vi ska ha några timmar ensamma, dom sista ensamma timmarna på länge.

 

Idag skiner solen, min 24:e mors dag kommer bli underbar, that´s for sure!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback