Bloggpaus

Jag kommer nu att låta mig själv ha en bloggpaus.
 
I måndags hände nåt som jag kommer få bära med mig resten av mitt liv. Mitt liv kommer att förändras otroligt mycket. 
 
Min bästa vän hittades död och jag fick samtalet inte långt ifrån då hon hittades så jag mår inte så bra kan man väl säga. Därför väljer jag nu att avbryta mitt bloggande ett tag. Jag är ledig resten av veckan så jag kommer ju varken jobba eller göra nåt kul.
 
Men ta hand om er, var lyhörda på allt vad folk säger till er och stötta folk som mår dåligt ordentligt. Ta er tid med nära och kära, en dag är dom borta, då är det ni som kommer att ångra er kraftigt! Och skiljs aldrig osams!
 
Vi hörs när jag fått smälta allt, mår något bättre och när jag har något att skriva om.
 
Kärlek till er alla! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Doris

Kärlek till dig också goa Sune och sköt om dig !
Kram

2012-11-07 @ 19:06:52
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: fredrika

Hej lilla vän. Har saknat dig på bussen. Läste på din blogg vad som hänt. Sänder tusen tankar till dig. Många kramar

Svar: Tack Fredrika! Ja det är ofattbart, går inte in liksom. Vi sågs ju bara några timmar tidigare. Många kramar tbx så ses vi på bussen på måndag.
tillganglig.blogg.se

2012-11-07 @ 20:14:34
Postat av: Malin

Mina tankar till dig, kan inte föreställa mig vad du går igenom. Ta hand om dig. <3

Svar: Tack Malin! <3
tillganglig.blogg.se

2012-11-07 @ 21:04:52
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Älskade Sune.
Det är fruktansvärt, men vännen din kommer förbli din bästa vän även fast hen nu är i himlen. Hen finns vid din sida(det är jag övertygad om) Du ser inte hen men hon ser dig och skyddar dig.
Jag förstår att du mår otroligt dåligt och att frågorna är tusen.

Sorgarbetet tar tid och låt det ta tid.

Många tankar till dig och kramar ♥

2012-11-08 @ 00:42:54
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Och massa kärlek till dig.

Memento vivere ♥

2012-11-08 @ 00:46:40
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Anette2

Det gör ont i mig att du har det så svårt.
Det är nu bara tiden som måste ha sin gång
och framöver kommer du att börja se att ljus-
glimtarna kommer mer och mer.
Du har oss här och jag vet att det kommer kramar
från oss allihopa.

2012-11-08 @ 07:38:02
Postat av: Linda

Tänker på dig! Ta hand om dig och varma kramar!

2012-11-08 @ 09:20:59
Postat av: Anonym

Har ju läst Din blogg sedan jag såg den i Johannas blogg när hon var med i Bonde..
Blev väldigt rörd när jag läste det Du skrev.Var själv med om liknande när jag var femton år (alltså 55 år sen)Bakom de grå molnen finns det en ljusning tro mig Men allt tar sin tid...
Stor varm kram från Pantertanten Gun i Knivsta

Svar: Tack Gun..ja den ljusningen hoppas jag kommer, just nu är det väldigt mörkt bara :( Kram
tillganglig.blogg.se

2012-11-08 @ 19:28:59
Postat av: Jonas Paro

Jag beklagar sorgen, jag förstår att det är väldigt jobbigt för dig nu. Sköt om dig! Kram!

Svar: Tack Jonas, ja det är skitjobbigt men har mycket stöd. Tack för din goa kommentar vännen. Kram
tillganglig.blogg.se

2012-11-09 @ 22:56:45
URL: http://sexnolltva.blogg.se
Postat av: sara

Jag beundrar verkligen dina inlägg. Jag förlora själv min själsfrände ,bästa vän, sambo & pojkvän för 2 år sen. Då han valde vandra vidare. Vill skicka den största & varmaste kram till dej, & säga att du är stark, starkare än vad man tror i en sån här tid. ..
Massa kramar sara

2012-11-11 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback