Brrr

Imorse när jag åkte buss till jobbet tog jag på mig mina nya 10-kronorsvantar. Skulle bli skönt tyckte jag. När jag kom ut och hade stått i några minuter kände jag att det gjorde fan ingen skillnad. Jag kunde lika gärna vara utan!
Jag stretchade dom lite och se på fan, det var ju småhål i hela vantarna, inget undra på att jag inte var varm om händerna! Det blir till att köpa andra snart.
 
Det var svinkallt när vi jobbade. Vi gick i collagetröja mellan ställena och vi som redan är förkylda, bra där! 
Solen kom fram, den värmde väl men det blåste ju halv storm så det liksom snurrade runt märgen idag igen. 
 
När jag kom hem kände jag hur sliten jag var. Det tar på att knappt ta raster men det får gå.
 
När jag kom hem var jag så hungrig att jag..ja jag lagade mat.
 
 
Igår köpte jag grillad kyckling och åt potatissallad till. Det var kyckling kvar så jag fixade en grön chiligryta med kyckling och små fula spagettistrån som skulle vara nudlar men eftersom jag fortfarande efter 7 år är trött på nudlar fick det alltså bli spagetti.
 
Vad är det där som ser ut som nåt mormor hostat upp då tänker ni. Det är detta!
 
 
Igår när jag och Ewa var på ICA stod det en tant och hade små sketna tallrikar med nudlar och detta och paprika i, ja..kyckling också alltså. Så jag köpte en sån där. 4 kr rabatt på skiten var det också. Perfekt.
 
 
Man skulle bara hetta upp det som var i burken. Jag tog då i parika och hällde lite grädde i också för det såg så satans blaskigt ut annars.
 
Eftersom jag har en inre stress som utlöste min mages innehåll i en något blaskigare form visste jag inte hur den skulle reagera. Det vet jag nu. Kom just från skithuset, så kan vi säga! Men detta är svingott så känner ni för att testa så köp en sån där jävla burk och ja..ha vad fan ni vill i men det jag åt var jättegott!
 
Idag är det fredag och jag är så slut så idag blir det en lugn hemmakväll för mig själv och teven. Göttans hörrni!
 
Önskar er en helt underbar fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback