En trött och glad dag

Imorse när jag vaknade kände jag mig inte bättre i kroppen. Halsen rev, jag kallsvettades, huvudet dunkade och jag kände mig allmänt skitdassig men det var bara att ta tjuren vid hornen och åka till jobbet det.
 
Vi jobbade och oj vad vi jobbade. Sen tog vi frukost i bilen i vanlig ordning.
 
 
Ja jag vet, pålägget ser ut som nåt mormor har hostat upp men det är kantarellost och när bröna ligger ihop så kan det se ut så här när man tar isär dom! 
 
Sen var det till att jobba igen. Sen åkte vi till kontoret och det var då det blev en glad dag. Chefen kallade in mig och tadaaaaaa, jag fick skriva på anställningspapper så nu är jag tillsvidareanställd! Jag har varit det i 2 veckor men jag har inte fått säga nåt förrän jag skrivit på så nu vet ni också. Gött som fan!
 
Sen jobbade vi ännu mer. 
 
Det kanske skulle ha blivit kaffebesök idag igen men det hanns inte med så istället har jag ätit majsbräck, druckit te och tittat på film. Det i halsen är kvar så nu fick jag tips om att dricka ljummet saltvatten. Det smakar nog som en potta med bajs men hjälper det så är det ju kanon!
 
Ha en superduperkväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette2

GRATTIS till tillsvidare-anställningen !
Vet hur gött det känns ! :)

2012-10-05 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback