Inte så möe!

Har jobbat..japp!
 
 
När jag kom hem tog jag tag i disken som jag tänkte ta tag i igår men som blev liggandes i vatten enbart. Sen tog jag även tag i badrummet. Efter det tog jag fram dammsugaren och sög och SOM jag sög. 
 
Sen skulle jag kanske få kaffebesök och i väntan på det tittade jag på "Ensam mamma söker" på play och efter det sov jag lite, det var då det dundrade in en si sådär 511 sms från alla möjliga hörn av Sverige. Dessa vänner har en "SunesoverRADAR"! Jag hade på smssignalen som väcker både döda och döva för att jag skulle veta om kaffebesöket skulle komma eller inte så därför hade jag det högt. Det var ju dumt...kanske.
 
Efter att det stod klart att besöket inte skulle komma för att besöket hade gjort så jävla mycket annat idag så gick jag upp och lagade mat. Korv och potatis i mjölksås blev det. SÅ gott! 
 
Så nu ligger jag på rygg i soffan och glor på "Äntligen hemma" och slappar för jag har ju gjort så mycket idag...eller hur det nu var.
 
 
 
Hoppas ni haft en skön tisdag med roliga inslag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Känns lite som jag nu måste diska bara för att läste detta inlägget!

Hoppas du får en skön onsdag Kram

2012-10-24 @ 10:49:12
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback