Seg måndag blev en bra dag

Idag var det rätt segt. Inte segt som i "vi-har-inget-att-göra-får-vi-åka-hem-nu dag" utan mer att det är samma hele tin nu. Rutinerna har kommit in, vardagen likaså. Det är så rent överallt, eller ja, inte överallt men dom ställen har så mycket ingrott skit att vi skulle kunna stå och gnugga oss fördärvade tills bicepsen var lika stora som Magnus Samuelssons, han som varit världens starkaste man ni vet. 
 
Det flöt på hela dagen utom på ett ställe där vi inte kunde komma in förrän efter en stund. Då passade vi på att åka till ett fik och GUD så gott det var!
 
 
Jag älskar Budapestbakelse! Nomnomnom! Där satt vi en stund och åkte sedan tillbaka och gjorde färdigt.
 
Dags att åka till kontoret med allt smutsigt och sen åkte jag och kollegan till nästa ställe. Det var likadant där. Likadant utom att ett samtalsrum var upptaget när vi kom dit, wow, ett ställe vi inte fick städa på alltså. 
 
Sen var dagen slut. Eller början på nåt roligt.
 
Jag fick kaffebesök, ja jag visste om det så jag diskade och duschade först, ja duscha hade jag ju gjort ändå men. Hon var här i 2.5 timma och vi hade...ja, kul! Hon är rolig, precis som jag!
 
Snart blir det mat och X-factor, glor ni nåt på det eller??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Krämer

Ser gott ut..! :)

2012-10-05 @ 19:10:02
URL: http://isabelleamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback