Majsbräck!

Idag har jag varit och köpt bröd igen, ja herregud vad jag köper bröd!
 
Idag fick jag för mig att testa nåt nytt istället för att nästan kräkas på tekakor som jag nu kört med i åtminstone 1.5 månad till frukost.
 
Idag köpte jag majsbräck! Jag var skeptisk men en i personalen sa att jag skulle dela på dom och rosta! Det skulle vara skitgott. Nu gjorde inte jag som hon sa utan jag åt dom med pålägg utan rost!
 
Så här gjorde jag:
 
 
Jag la dom på skärbrädan
 
 
 
Smörade och la halva skinkbitar på dom, skinkan behöver inte läggas på snyggt!
 
 
 
Jag la två sketna ostbitar på, eller mer kastade!
 
 
 
Sen ångrade jag mig, tog bort ost och skinka och smetade mjuk och krämig leverpastej på skiten istället. Ja den heter faktiskt så!
 
 
Äh ni känner ju mig så självklart tog jag två majsbräck så det blev 4 stycken små sketna mackhelveten! Nomnomnom!
 
Hur dom smakade? Jättegoda! Jag har fått nya favoriter, majsbräck it is! Nu lär dom få se mig åtminstone en gång i veckan däruppe. Eller fler, beror på om dom lurar i mig att dom där jävla majsbräcken är slut eller inte görs igen. Då får jag väl gå över till nåt annat!
 
Köp majsbräck eller nåt annat gott på Wästgötabagarn! Japp där vare reklam så varsågoda!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback