Säga vad man vill

Jag är inget större fan av Justin Bieber, jag har väl som många andra hört hans låtar på radion, ute på nåt hak eller nåt men jag har aldrig sökt på honom på Spotify tex tror jag. 
 
Många verkar hata honom, varför vet jag inte men han är ung och framgångsrik, kan vara det då. Men varför hata någon för en talang? Avundsjuka? Ingen aning men säga vad man vill om Justin, han är inget ego. Jag har sett vid flera tillfällen då jag kommit över det av en slump..där han överraskar unga fans, gör sjuka människor glada genom att ta kontakt.
 
Nu läste jag om att en cancersjuk liten tjej på 6 år gått bort och som Justin bjöd över till New York för en Alla hjärtansfika.
 
 
Hon pratade om det flera dagar efteråt. Nu har hon alltså gått bort och han skriver om henne på Twitter. 
 
Häromveckan såg jag en video där en liten tjej på 3 stortjöt för att hon älskar Justin Bieber. Vid ett tillfälle överraskade Justin denne lilla tjejen med att komma och krama om henne i ett program. Hon fick sitta i knät hos honom och det måste varit det bästa ögonblicket för henne för alltid. Så alla som hatar Justin Bieber. Skulle ni göra samma sak om ni blev kända? I don´t think so!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback