Oj..har jag en blogg?

När en "stor" bloggerska frågar två gånger vid två olika tillfällen när i helvete jag ska uppdatera min blogg så..ja..då kan jag ju inte göra henne ledsen eller hur? Precis! Så nu då "Fnulan", här är ditt jävla inlägg! Äru beredd tös?! Bra, då kör vi!
 
Vad har hänt sen sist då? Jaaa ni, ja inte har jag blivit hetero, blivit med flickvän eller blivit mormor, hepp inte ett skit av det.
 
Det har gått lite som på räls, inte spårat ur en enda gång. Jag har jobbat, jag har tvättat, skurat skithuset, lagat mat och.. ja faktiskt så har jag bara lagat mat den sista veckan för jag har en duktig dotter som lagar bättre och godare mat än mig, vad hände där? Hon som typ knappt kunde koka ägg eller makaroner när hon bodde hemma. Nu är jag jätteglad över att hon bor hemma igen för JÄVLAR vilken god mat jag får nuförtiden förstår ni. Det knullar i munnen varje dag, ja dom andra dagarna då, min mat är lite trist för jag är lite som en guldfisk, runt, runt, runt och ändrar sig inte ett skit. Konstigt för jag har ju fantasi egentligen men inte när det gäller mat tydligen.
 
Jag har festat, nähäää?! Jo, det är precis det jag har gjort det. Dottern också. Så på ett kort såg vi ut så här.
 
 
Eftersom hon typ är 3 huvuden längre än mig så ser det ut som att jag bara.."WOHO FÅR JAG VA MED PÅ BILD?!" När hon egentligen skulle ta kort på sig själv men så var inte fallet. Inte då.
 
Hon har börjat jobba lite smått, smått ja. Jag själv jobbar varje dag, ibland med andra och ganska ofta helt själv. Det är det roligaste jag vet...eller näe.
 
Hur det går med bruden då? Jodå det går. Vi träffas fortfarande, senast i lördags faktiskt. Jag var hos en tjej och där var det flera och då spelade vi spel och sen vid midnatt kom tösa dit och sen åkte vi hem till mig och sen..ja..ja sen var vi vakna några timmar till, dottern kom instormande runt 4 med en trasig mobil i näven, det var..kul..eller näe. Hon lånade min dator och var ju naturligtvis tvungen att ta min mobil också för att meddela alla 511 vänner att mobilen var trasig. Om hon var nykter? Hepp inte ett skit. Inte vi heller ska tilläggas.
 
Bruden stannade till söndag middag ungefär och sen kallade hemmet för henne. Kvar låg jag med ett stort leende. Vi har satans kul ihop!
 
Har ni märkt att våren är här? Den är banne mig här! Så nu vill jag inte stå 6.20 och skrapa rutorna nåt mer, jag vill heller inte frysa arslet och muttan av mig när jag går mellan byggnader och städa och det får vi hoppas att jag slipper eller hur? Precis!
 
Fiskmåsar har vi till förbannelse, dom vrålar, dom skränar, bajsar på bilar för glatta livet och..ja..dom gillar jag inte.
 
Nu så, nu har jag banne mig uppdaterat min blogg! Bra va?! Woho! Ha det göttans tills vi ses igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback