Tjejen jag inte minns

Ja har det gått sådär lång tid igen men jag har varnat er eller hur?! Precis!
 
Påsken var lugn..eller näe. Påskafton var jag på fest, en fest som jag..ja..jag minns inte allt kan man väl säga. I början var jag så lugn och beskedlig så. Sen ja..sen letade jag efter min bh hemma och det visade sig att jag hade lämnat den på festen..av nån anledning jag inte minns. 
 
Jag vaknade upp med en tjej bredvid mig, kände igen henne men kunde inte placera henne riktigt. Hon var på festen vet jag i alla fall. Hur hon hamnade i min säng minns jag dock inte. Herregud vad man kan bete sig när man fått lite alkohol i sig, eller lite förresten, det var nog 2 liter vin och 3 cider på 6 %. Ja cidern alltså. Vinet var 13 %, ja ni fattar ju.
 
Tjejen var snygg i alla fall, hoppas hon vill träffa mig igen. Vi har varandras nummer och hon smsade mig igår och talade om att hon somnat i soffan och jag sugit musten ur henne. Oj då, hade vart kul att minnas det känner jag. Jag smsade henne i förmiddags och hon skrev kort att hon nyss ätit frukost och kommer vara upptagen ett par timmar. Hon är inte så angelägen va? Att träffa mig menar jag. Tror hon ångrar sig, hon sa igår att hon ville ligga bredvid mig i soffan..men sen somnade hon ju så..ja. Är hon en sån tjej som säger saker för att jag ska bli glad tro? Jaja, var och köpte en sak på Apoteket förut. Detta är med kluvna känslor känner jag men..ja.
 
 
Dottern är överlycklig men ja. På fyllan kan allt hända...tydligen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Tur att det är första april idag, för annars hade jag inte vetat vad jag skulle tro egentligen... ;)

2013-04-01 @ 13:34:21
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Fnulan

Men hörrö, nu får du väl allt ta och uppdatera???

2013-04-11 @ 23:25:48
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback