Det här är fan kärlek på riktigt!



 
Igår fick jag inte nån sån här, idag fick jag köpa en själv! Detta är fan kärlek på riktigt! Jag köpte den på mitt favoritfik. Den var supergod, själva "LOVE" är gjort av choklad och SOM jag slickade, jag älskar...kärlek. 
 
Jag och min kollega var effektiva idag, oj vad vi jobbade! Vi jobbade så mycket att jag helt glömde av att jag hade detta med mig.
 
 
Jorå! Det finns påskmust ute och SOM jag skrek, jag tjöt av glädje inne på ICA igår, jag kastade mig nedanför och tårarna trillade nerför mina kinder..eller också gjorde dom inte det.
 
Vi jobbade på som attan i alla fall, vi tog inte paus förrän vi tog den där kärleken på fiket kl 10. Sen jobbade vi vidare efter. Underbart att jobba med någon som man funkar så bra med tycker jag. Bättre än att..ja att jobba med nån som man inte alls har kul ihop med. Det har vi. Ibland är vi så trötta att vi skrattar åt ingenting. Vi är likadana, tack och lov!
 
Sen åkte vi hem, jag till mig och hon då..ja..hon åkte hem till sig. 
 
Nu är det banne mig helg förstår ni, nu äre helg! Woho!! 
 
Snart får jag besök också, får se hur länge hon stannar, hon kanske har en resväska med sig och tänkt stanna sketlänge? Vad gör jag då då? Ja det är väl bara att gilla läget helt enkelt!
 
Ha en kanonkul fredag vänner, bekanta och andra som på nåt sätt hänger sig kvar här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Påskmust redan?

2013-02-17 @ 19:40:33
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback