Lösenordskyddad

Ja som ni märker så får ni numera skriva ett användarnamn och ett lösenord för att komma till min blogg. Det är trist men rätt nödvändigt för att hålla snokande folk på avstånd. Detta är min blogg, detta är mitt liv och det är inte meningen att det ska spridas för folk som bara vill snoka och ifrågasätta.
 
Så kan ni läsa detta så har ni alltså fått tillgång till uppgifterna. Bra va?! Men samtidigt vill jag säga att jag litar på er nu, kommer det ut massa skit och så..så vet jag ungefär vem det är som sagt det så SPRID INTE uppgifterna! 
 
Ja då är det lördag. Jag vaknade 7.30 och hej och hå, upp och började möblerade om..eller näe. Jag låg kvar i sängen till 10.30 och SEN ..ja SEN ringde tösa som får mitt inre att bubbla bara jag hör hennes röst. Det är konstigt men det slutar aldrig att göra det! Det slutar aldrig att hoppa i hjärtat när jag ser henne, hennes underbara leende och hennes ögon som kan få vilken hundvalp som helst att bli brädad.
 
Jag fick även ett glädjande besked, ett besked som jag väntat på länge. UNDERBART! Mer om det när jag kan tala om det. Inte än, hepp inte än. Tålamod folk!
 
Vad händer idag då? Ingen aning, bara gött att vara ledig och kan ta det lugnt efter gårdagens fruktansvärda timme och den är ju inte slut än. Fortsätter på måndag minsann men det som inte härdar ..det styrker så nu kör vi!
 
Melodifestivalen ikväll igen och den ska jag se själv denna lördagen igen. Nu träffade jag tösa igår så det får räcka för den här helgen...tydligen. Jag får la ta katterna och dansa omkring lite lätt till nån av låtarna för jag hoppas ju att NÅN är bra!
 
Det blev mat över igår så jag ska äta det senare, så himla snäll hon är. Köpte mat, lagade den (jag FICK faktiskt inte hjälpa till!) och sparade mat till mig, flera kotletter och lite potatisgratäng kvar. Gött dä!
 
Ha en kanonlördag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Privilegierade jag kan läsa :) Ha en bra lördag bruden, det ska jag ha. Men inget mello för mig - finns andra kanaler jag favoriserar ;)

2013-02-23 @ 13:12:19
Postat av: Karin

Väntar och väntar på att klockan ska bli åtta, så det börjar någon gång.
Är så trött att det väl finns risk att jag somnar här framför datorn innan det drar igång. :D
Du kan få skicka lite av din energi, för här blir det då jävlar inte mycket gjort inte...

2013-02-23 @ 18:03:54
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback