På det berömda f...håret!

Idag har jag jobbat japp, vi var full styrka japp! Vi jobbade alla..japp!
 
Idag gick mitt körkort ut. Jag hade bävat lite för det där, jag är tvungen att ha bil i jobbet, jag är också tvungen att ha körkort då då. Jodå idag gick det ut...när jag kom hem hade jag fått detta på posten.
 
 
 
 
Fattar ni eller?! Det var ta mig fan på det berömda f...håret! Hade jag fått det imorgon så hade jag antagligen kört olagligt och hur skulle DET se ut liksom! Böter och sen skulle jag säkert bli av med jobbet och..näe ni fattar väl att jag inte skulle köra olagligt va? Ni fattar det va? För det hade jag inte gjort! Min kollega hade fått köra. Men nu behöver hon inte det, jag kan fortsätta att köra till 2023 med samma körkort, hur gött som helst. Nu ser jag ut som jag ska. Förut...ja ..jag ser inte ut som på mitt gamla förstår ni, hepp! Jag hade långt hår, ja ni läste rätt, l å n g t  hår!
 
Igår skrev jag inget blogginlägg, jag fick kommentar om det i förra inlägget. Men jag försökte må ni tro, oj vad jag försökte. Jag skulle skriva mitt andra inlägg med mobilen, jag skrev ett långt..jag tryckte bakåt för att infoga ett kort och vad händer då tror ni? Då försvann inläggshelvetet! Jag var så in i helvete trött efter en jobbig arbetsdag med flera möten och jag hade inte sovit många timmar på natten så jag orkade helt enkelt inte skriva om det, hoppas ni förlåter mig för det.
 
Igår kom även kaffebesöket. Hon drack kaffe, fick en sketen kaka, ja liten var den, sketliten ska jag säga er. "Ministars" stod det på Maraboupaketet, jag håller med, MINI! Hon var kvar en timme sen skulle hon hasta iväg och handla. Eftersom det blev så kort stund skulle hon komma idag igen. Lite längre hade vi planerat, så blev det inte. Hon var här en timme idag också sen skulle hon på möte. Jahapp! Doris har namnsdag idag förresten. Hon fick ingen present! Hepp.
 
Jag gick till ICA och såg då detta!
 
 
Den tittade tillbaks på mig och ba: "TA MIG! TA MIG NUUUU!" Och jag är ju så villig att..ja jag tog den och vet ni? Den knullade i munnen på mig, den gjorde verkligen det! Nu gör det inget att raringen inte hade tid med mig för den här var nästan lika go! Happ! Tips tips, köp den!!
 
Förresten så är jag nog gravid. Gått över tiden och har halsbrännan från helvetet. Jodå, kom ihåg var ni läste det först för snart kommer det in i Guiness rekordbok: "Sune...bruden som gick gravid i 8.5 år!" Det ni!
 
Ja..det var nog allt för den här gången.
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag hör dig! ...vad gäller chokladen. Får bli lördagsgodis nästa lördag.

2013-02-06 @ 17:25:44
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback