En bra dag helt enkelt!

Imorse vaknade jag som vanligt 4.30, tänkte gå upp när jag kom på att klockan inte hade ringt. Fick lite smått panik men kom på sen att jag hade ju för bövelen sovmorgon till 6.30! Jag somnade faktiskt om direkt, det var skönt som fan, får man svära här? Japp, det får man för det är min blogg!
 
När jag kom ut till firmabilen så var den så täckt av is att jag fick skrapa i flera minuter...med en isskrapa som gjort sitt sen flera månader tillbaka. Ett smalt jävla streck blev det trots att jag skrapade med en hel bredsida. Jag var helt slut i armar, ben och andra organ när jag var klar med bilhelvetet.
 
Det sa jag när jag väl kom till jobbet, då tog en jobbarkompis bilnyckeln ifrån mig trots att vi snart skulle åka igen. Han åkte iväg till ett ställe som jag inte vet vart men tillbaka kom han med två sketsnygga isskrapor. Röd och svart! Långa med borste så nu jävlar ska vi skrapa för glatta livet imorgon, vi ska skratta för varje tag vi tar, vi ska dansa omkring med dessa och vara..ja glada!
 
Sen åkte vi iväg då och städade, när vi gjort det så åkte vi och tog en kombinerad frukost och lunch.
 
 
Ja jag erkänner, jag kunde inte med att fota innan jag började äta för vid bordet bredvid satt det en tös runt 2 och illglodde på mig, hela truten full med macka och resten i handen. Hennes föräldrar satt nära så hade jag nu tagit upp mobilen och fotat så hade dom ba: "Jaha, FACEBOOK!" Så därför väntade jag tills dom hade gått och då hade jag oturligt nog (för er) redan ätit upp. Det var i alla fall en sketgo räkmacka med en citronfanta. Nej, burken har inte fel färg, inte i verkligheten men försöker man fixa till ett kort så bra som möjligt..så..ja..det kan bli fel, mitt fel!
 
Efter att ha suttit där i typ en timme orkade vi inte längre. Vi hade glott färdigt på personalen bakom disken, vi hade glott färdigt på deras tavlor över dom så vi tog helt sonika bilen och åkte till Jysk.
 
 
Jag provsatt i en soffa, framför mig var det en tv, på den visade dom fan inga bra program, programmen var helt klart bättre förr! Sen gick vi omkring för att fördriva tiden innan vi skulle på möte. Det var uppföljning idag.
 
Det gick jättebra, dom var så nöjda så. Min chef såg dock inte pistolmynningen jag hade mot deras könsorgan. Alltså inte min chefs utan personalens där vi städar! Eller...näe.
 
Sen åkte vi hem och nu har jag tvättat! Jajjemensan! I helgen får jag besök och då måste man lukta gott. Det blir mat, film, mys och bara vara. Underbart!
 
Haft en bra dag ni därute??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Halloj min sköna humorist som gör mig så glad med alla fina kommentarer som gör att jag skrattar och kissar på mig! Jag är dock inte lika flitig på att kommentera alla dina inlägg men jag hoppas att du förlåter. Du vet i ett förhållande är det alltid en som ger lite mer, och i vårt är det du =)
Min man skrapade bilen till mig igår morse, jag älskar honom... massor! Men jag är inte alltid kär, ja, du fattar!

2013-01-24 @ 20:34:04
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback