Första gången via appen

Ja då får vi se hur det funkar att blogga via Blogg.seappen!

Inatt ställde jag båda mobilerna för att jag inte skulle försova mig. Det blev lite som en hel konsert i mitt sovrum. Det började med ett litet lugnt "tingelingeling" från min nya mobil och sen fortsatte den andra mobilen med nåt som nästan fick både mig och grannen att skita på oss. Hörselbenet skallrade mot trumhinnan som i sin tur fick stigbyglarna att skena. Man kan säga att jag vaknade sketmöe!

Jag åkte till jobbet, jag och kollegan åkte och jobbade och sen åkte vi hem. Jag sov en stund och sen kom kaffebesöket.



Nu ser bilden väldigt liten ut i mobilen, vet i skrivande stund inte hur det är på datorn men det visar sig!

Vi pratade, skrattade, tittade på tv och hon drack cappuccino och jag..jag drack inte ett skit. Hon frågade om jag tvättade men nä, hon tyckte det luktade gott, jag utelämnade att jag precis hade gjort nr 2 innan hon kom. Det var trevligt men på tok för kort tid, en mycket upptagen kvinna det där.

Sen la jag mig med en filt i soffan och här ligger jag än.

Trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Gick ju sketabra att blogga från mobilen där du :) Hm kaffe ja! Måste fixa mer nu!

2013-01-23 @ 08:29:08
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback