Fredagen som blev bättre

Jag fixade mina varma mackor med räkstuvning på, kan ni tänka er att jag inte hade en tanke på att fota dom? Herregud, det går utför för mig!
 
När jag hade tryckt i mig några stycken och fånat mig med en kompis på Facebook så tog jag fram ostbågarna och höll till på Twitter.
 
 
Där satt jag och moffade i mig några stycken, tog fram en skål och hällde upp i, tog några till och det var då jag fick smset kl 23.40: "Sover du? ;)" Jag tillbaka: "Hepp :)" Hon: "Kan jag komma en sväng eller? :)" Såklart hon fick!
 
Med diverse alkoholhaltiga drycker innanför västen kom hon 5 minuter senare. Det är både fördelen och nackdelen med att bo så nära centrum. Jag hade ju inte en chans att städa upp och jag själv såg ut som sju svåra år. Som tur är skiter hon fullständigt i hur jag ser ut.
 
Vi satte oss i soffan och det var då hon såg skålen med ostbågarna. Hon tog en, hon tog två, hon vräkte i sig! Och jag fick ta kort! Inte på hur hon ser ut men när hon moffade i sig det hela.
 
 
Eller hon moffade inte just då, hon åt försiktigt...just då, sen när jag hade tagit kortet så fortsatte hon som om det inte fanns någon morgondag!
 
Sen.....*teaterpaus*... ja en timme senare gick hon hem.
 
Denna fredag kan jag leva länge på. Jag älskar när det händer roliga oplanerade saker i mitt liv. Som att jag ska hitta en tappad trisslott och det ska vara...ja, vinst? Massa vinst! Så mycket vinst att jag får komma till TV4, skrapa massa pengar och sen sitter jag där och bölar och berättar varför jag tyckte att just jag skulle vinna. Jag behöver ett par nya mysbyxor! That´s why! 
Sen att det var hon gjorde ju inte saken värre. Hade det varit någon annan som ville komma och mysa så hade jag sagt, du...du har väl en egen jävla lägenhet eller?! Bra! Hej!
 
Jaha idag är det lördag och vet ni vad? Idag är det jag som sitter i soffan och tittar när killarna i JVM tar guld mot USA, joråsåatteeee, jag har inte ens slagit i huvudet någonstans, jag ska glo!
 
Sen får vi se vad resten av lördagen har i bakfickan.
 
Ha en kaniners dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Nej men se där! En "nästan bild" på henne :-)
Klart hon kommer till dig på kvällen du har ju resurser (läs ostbågar) ;-)

Svar: Haha japp en nästanbild, närmare än så får jag inte ta tyvärr ;) Japp jag har många resurser ;) (läs många ostbågar) ;)
tillganglig.blogg.se

2013-01-05 @ 19:55:35
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback