Mammas pojkar

Har nu kommit hem från bion och filmen "Mammas pojkar".
 
 
 
 
Jag hade lite för höga förväntningar kanske men kan säga att hade jag inte fått presentkorten och slängt ut pengar på den här filmen så hade jag rivit mitt hår av ångest. Den var inte världens bästa film, så kan vi säga!
Hade dom inte pratat värmländska så hade det dragit ner filmen ännu mer.
 
Visst skrattade vi på några ställen men undrar om det bara var vi två som gjorde det, just det, vi var ca 7-10 stycken i salongen. Vi längst bak, gött så.
 
Jag stod för biljetterna medan raringen stod för popcornen...som hon dessutom efter en halvtimme råkade välta så hälften ramlade ut. Hon kupade händerna och tog två nävar och stoppade ner i lådan igen! Det är fan bara hon som skulle kunna tänka sig att göra en sån grej tror jag. Jag åt men slutade när jag fick grus och knaster i hela käften, så kan vi säga!
 
 
När vi kom ut var det dimma, det kanske inte syns på det här kortet men..ja det var det i alla fall. 
 
Vi var båda pinknödiga men först hämtade vi hem hennes dotter som varit hos en kompis, hon var också pinknödig, ja tösen alltså..inte kompisen. 
 
Nästa gång jag får presentkort ska jag ta en bättre film. Om si sådär 3 år.
 
Har ni sett "Mammas pojkar"? Vad tyckte ni?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Har inte sett den och kommer inte gå och se den bio den saken är säker i alla fall. Skall till nåt extra för att få mig att gå på bio :)

2013-01-09 @ 07:57:03
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback