Trött, tröttare Sune

Igår kväll hade jag så ont i ryggen att jag inte kunde somna, jag vände mig åt vänster, jag vände mig åt höger, jag la mig på rygg och jag la mig på mage och inte var något av det bättre än det andra. 
 
Jag spelade lite "Ordjakten" med folk, jag försökte somna igen, jag fantiserade om raringen men då blev jag ju klarvaken, ville ju ha henne bredvid mig, sover som bäst då. Jag vände och vred mig igen, till slut verkade jag att ha somnat i alla fall..runt 2.00 eller nåt. Den är fin när man skulle upp kl 4.30! När jag vaknade nästa gång stod klockan på 4.10, asså..åååååh! Inte var det någon idé att somna om så jag låg kvar, knep med benen för jag var så in i helvete pinknödig men jag vägrade gå upp. Höll på att somna igen men då spelade jag lite "Ordjakten" med folk som var vakna och det må jag säga att folk är! Herregud vad folk är vakna så tidigt.
 
Jag gick upp till slut, eller mer rullade ur sängen för att inte väta ner både det ena och det andra, jag pinkade, duschade, fixade håret och klädde på mig. Hade jag fått bestämma så hade jag tagit av mig och lagt mig under täcket igen men eftersom det inte är jag som bestämmer så var det bara att ta sig ut, till jobbet och börja dagen.
 
Vi skyndade oss, vi pölsade i snö, vi frös i kylan och sen var vi klara. Jag åkte hem, skyndade mig att duscha, klädde på mig vardagskläder och gick för att fika med några goa tjejer.
 
 
Vi har alla något gemensamt..vi är en länk till min bortgångna bästa vän Ewa, det är därför vi nu sitter och fikar, det hade nog inte skett annars. Men vi ska försöka att träffas ofta, prata, skratta, berätta vad vi haft för oss. Ja..om man inte läser alla mina statusar, läser min blogg och glor på bilder på Instagram förstås. Jag är som en öppen bok, inga hemligheter här inte. Jo kanske lite, min raring, henne lär ni aldrig få se fullt ut på bild.
 
Jag fotade inte den lilla chokladbollen som jag kunde tagit i en enda tugga, jag fotade heller inte mig själv ätandes den, det hade i och för sig varit en syn för gudarna men hepp!
 
Nu har jag haft besök som hade med sig skithuspapper, gud så bra, nu kan jag göra både 1 och 2 utan att räkna rutor!
 
Det kommer bli en tidig kväll känner jag, fattar inte att jag står upp...eller näe, jag sitter ju fan ner kom jag på! Men fattar inte att jag inte somnat än, sittandes med pannan rätt över musplattan på datorn!
 
Hoppas ni haft en bra dag alla godingar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Du skulle ju lägga dig 21:45 ju!! Slarva!!!!
Pöss

2013-01-17 @ 20:21:35
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback