Bloggen har haft mer semester än jag

Men tjeeeeeena!
 
Jävlar va längesen det var jag skrev ett blogginlägg och..ja..nu gör jag det i alla fall.
 
Eftersom jag hastigt och lustigt låste min blogg för några månader sen (läs rätt många) så har säkert dom som jag inte är vän med på Facebook försvunnit, tappat hoppet om att få läsa den här öppen, planerat att skicka påsar med hundbajs i och så..så ja, då får det väl vara så då. 
 
Jag tappade motivationen till att skriva när jag låste den. Det hände inget speciellt i mitt liv och..ja..sånt.
 
Nu har jag bestämt mig för att ha den här öppen ett tag, kanske forever, kanske får jag motivation jävlar så jag bara sprutar ur mig inlägg, vem vet, den som lever får se liksom!
 
Häromdagen blev jag så irriterad på mail från statistikmätaren som ändå bara visade: "INGA BESÖKARE"..idag heller liksom så jag gick helt sonika in på bloggen och raderade det. Nu får jag inte in det, man blir rätt minneslös när man inte joxat med koder på ett tag kan jag säga. Det får la vara så då!
 
Är det nu i alla fall folk som troget väntat och väntat och VÄNTAT men som jag inte är vän med på Facebook där jag skriver om hela mitt liv..så kan jag säga. Jag har SEMESTER!! Smakar sketgött om ni frågar mig. Jag är inne på min andra semestervecka och jag har legat på stranden 2 gånger, woho! Jag har även badat, solat, skrattat, visat att valar visst kan vara där! Johoråsåatteeee!
 
Idag är det kasst väder men vilken sommar vi har haft hittills! I alla fall på min semester, jag tog rätt period så att säga. GÖTTANS! 
 
Nu har jag skrivit ett inlägg så nu måste jag vila, sova i flera timmar eller helt enkelt bara ta tag i städningen.
 
Håll till godo!
 
Gött att vara tbx!

Kommentarer
Postat av: Saija

Ääääntligen! :-P

2013-07-24 @ 17:05:08
URL: http://saija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback