Ja men varför inte besöka sjukhuset på min semester i år också?!

Joråsåatteeee!
 
Så här såg jag ut igår när jag vaknade.
 
 
 
Ni ba: "Meeeen Suuuneee va haru gjort?!" Precis, det är det jag hoppas på att nån har nåt svar på. Antingen har jag klappat till en noshörning, brutit arm med en..ja..en sketstark människa eller också har jag trillat, fått handen under mig och blivit så här snygg!
 
Jag festade i måndags, började själv på balkongen sen gick jag till två stycken andra en bit bort, hade sketkul, skrattade, diggade och pratade. Sen fick jag för mig att gå till en annan polare..som bor väldigt mycket längre bort. Då hade jag fått i mig en del alkohol och SOM jag gick..trillade antagligen och sen kom jag till henne i alla fall. Där var jag väl ett tag och gick sen hem. Vaknade och såg ut så här. Schyggt!
 
Idag var jag ett gäng timmar på vårdcentralen, till röntgen som förövrigt konstaterade att inget var brutet! FAN va bra! Sen gick jag till sjukgymnasten eftersom den danska läkaren (som jag fattade typ var tredje ord av) tyckte jag skulle höra med dom vad jag får göra och inte. Sen fick jag detta!
 
 
Detta för att dessa två fingrar är skadade, dom måste hänga ihop i vått och torrt, jag fick ett program som jag ska träna hemma på att räta ut, heja fram och tillbaka, sträcka och ha mig. 
 
 
Den här förstår ni, ni ser ju så snygg den är! En kan tro jag är golfare men se det är jag för lat för att spela. Denna ska jag ha hemma, helst dygnet runt, den ska trycka ut svullnaden i handen och de skadade fingrarna. Michael Jackson, släng dig i väggen! 
 
Ska tillbaka på tisdag för att se om det blivit bättre. Tur en har semester! För 6 år sen fick jag åka in akut med ambulans för en nästan brusten blindtarm..och nu detta. Jojo.
 
Ikväll har det varit lite konstig himmel. Kolla bara!
 
 
Sen kom åskan..utan regn, det mullrade, blixtrade och hade sig. Tur en inte sitter i ett tält på nån camping, sitter i en eka ute på sjön och inte vet hur en ska ta sig hem. Jag är hemma!
 
Jo nu kan ni applådera för att det kom ett blogginlägg igen hörrni. Japp!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback