Underbar helg!

Då har en hel helg gått utan att jag bloggat. Ni ba: "Assååååå, skriiiiiv nurå!!" 
 
Nu gör jag det! 
 
I fredags ringde en go vän till mig och undrade om jag hade nåt för mig eller om jag ville gå med henne till Second hand vid 16. Det ville jag ju så vi träffades där och sen skulle vi ta en glass eller öl i hamnen. Eftersom det var så vansinnigt varmt ute så satte vi oss och tog en öl. Det var reserverade bord nästan överallt men vi fick sitta där i väntan på folket. Det var olika tider som dom skulle komma så vi fick flytta runt lite. Sen var vi i startgroparna för att få ett icke reserverat bord, det var inte bara vi ska jag tillägga. Men till slut fick vi ett och jävlar va gött! Då hade vi suttit där sedan kl 17 typ och fick bord runt 20. 
 
 
Vi drack la en 5 öl eller nåt innan vi bröt upp runt 22.30, vi gick till annat ställe, där var folket så stelt att vi kände att vi störde, efter 3 minuter gick vi vidare till annat ställe. Jävlar va kul och vi drack fler öl. Var väl hemma runt 3.30 och somnade runt 5 och då hade jag inte ens älsklingen med mig liksom! Ingen annan heller ska tilläggas.
 
Igår var den ena tjejen med som var med i fredags till en annan go vän. Vi satt på hennes ena balkong där det inte var sol (det var skitvarmt!) och drack rosé och hade skitkul!
 
 
Som ett vykort blev detta tycker jag. 
 
Sen hade det blivit svalare på andra balkongen (ja tösa har två stora!) så då satte vi oss där och fortsatte dricka och ha kul.
 
 
Två underbara och goa töser som jag tycker så mycket om. Annika till vänster i bild och Ann-Sofie till höger <3
 
 
Japp, hon är brun och...ja..det är inte jag men hon tycker om mig ändå!
 
Sen ringde en fd klasskompis till mig från en barndomsväns mobil och då satt hon med sin syster på krogen, what?!! Dom ser man aldrig ute och det var skitkul att träffa dom för vi gick dit. Vi drack mer (läs jag) där och sen träffade jag älsklingen och runt 2 gick vi hem till mig. Vi gick upp 14.30 i eftermiddags har jag för mig. Det spöreg
nade så det gjorde inget liksom. Göttans!
 
En underbar och rolig helg måste jag säga! Fler såna! Nästa helg är vi påt igen fast inte i stan. Mer om det nästa söndag.
 
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag. Nu äre natta!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback